Jag kommer tillbaka

Hej alla kära människor där ute!

Tänkte berätta för er att jag lever. Har varit lite frånvarande med min energi i några veckor, vilket har varit grymt skönt. Känns som att jag bara har gått och väntat på att något skulle förända mig, något som skulle göra mig positivare, gladare. Det händer inte och nu börjar jag förstå att det kanske är jag själv som måste ta tag i skiten. Inte alls lika kul. Och motivationen har jag inte, därför blir det svårt. Men jag har bestämt mig för att försöka så gott det går. Livet står rätt still och på något vis känns det som att jag har fastnat. Och alla drömmar och tankar jag hade i våras sprack som en ballong i början av sommaren. Jag tror jag var desperat och less att jag bara ville fly, men kom på något vis på att jag inte var redo och att jag inte vill hoppa på vilken utbildning som helst. Jag tror jag mår bäst där jag står nu. Ett fantastiskt första jobb med underbara arbetskamrater, där jag både får lärdom och erfarenhet. Jag är nöjd och just nu begär jag inte så mycket av livet, utan njuter med det jag har. Jag har fan hela livet på mig! Jag är bara 19 år och är redo för att göra alla misstag en 19 åring gör.



Och jag vet inte varför men jag återvänder alltid hit
Det var väl något vi gjorde, något vi sa här som förändrade mitt liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0