våren och snart studenten

Vet ni hur mycket jag älskar vår? Känns faktiskt helt okej att gå upp på mornarna när solen lyser så fint :)
Ikväll ska det bli hemma mys. Mormor ska komma hem och äta tacos med oss, väldigt supermysigt faktiskt. Vi ska även gå till graven och lämna blommor till morfar. Känns faktiskt skönt att ha någonstans att gå då man vill träffa honom tycker jag :) Lite av honom är kvar och det känns bra.

Snart är vi klar med alla kurser i skolan och har därför bara en kurs kvar, utvecklingsstörning. Känns som att allt kommer gå väldigt fort nu, fan snart tar jag studenten!
JIPPI!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Men nu hittade jag tebax igen :-)

2011-06-01 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0