Jag lever

Vickan är så jäkla bra!
Nytt pers längd, 3.92! 8 cm kvar till fyra meter, fantastiskt!! Fan vad bra du är Viktoria Karlsson!!!

Ikväll blire mys hemma med mamma och pappa, väldigt trevligt :)
Saknar självklart min lilla älskling, men honom får jag träffa i morgon och då ska jag pussa på honom som en tok!

Längtar tills jag får tillbaka min dator, den har varit borta allt för länge nu och det gillas verkligen inte. Hoppas att jag får den nästa vecka, för nu orkar jag verkligen inte leva utan den något mer. Pappa kommer väl få nå fel på mig om jag okuperar hans käraste dator :D haha!

Nu ska jag ner på konsum och köpa acceton och skaffa coopmedmera kort! ;)
Puss och gos rövraggs juice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0