Fantastiska datorn - på lagning

Är verkligen inte uppdaterad men nu har jag faktiskt ingen anledning. Min dator är på lagning och jag håller alla mina tummar för att de kan fixa den, för jag älskar verkligen den!

Har haft ett toppen lov, väldigt mycket vila och väldigt mycket kärlek :) Det har jag mått bra av, kan jag då säga. Fantastiskt nyår med en underbar avslutning. Jag är så underbart lycklig, ni kan inte ana. Och lyckligare kommer jag bli inom kort ;) Käääääärlek <3
Igår kastrerades vår lilla Marley.Vinglig och trött var han efter. Tyckte inte alls om det, men något som måste göras. Hoppas han är pigg när jag träffar honom på fredag. 

Tror jag måste vara social mot syster Karos nu :)
Tack och bock
systersonen Liam, älsklingen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0