Nödvändigt?

Ligger och kollar på Idol med mamsen nu. Orkar verkligen inte röra mig för att magen håller på att DÖDA mig och det menar jag. VARFÖR SKA DET VARA SÅ SYND OM TJEJER FÖR?! Dumma människoskapare!

Jag älskar Idol, jag älska, jag älskar jag ääääälskar Idol! Det ska bli så mysigt när det börjar på fredagar, riktig fredagsmys! Pusspusspuss

Varför skrev jag för? Var det här ett nödvändigt inlägg? kanske inte. får väl slänga upp lite bilder så det ser lite nödväntigt ut =)






Överaska älsklings pojkvännen efter en lång dag på jobbet!








Jesus körvar!

Kommentarer
Postat av: Mona

Tror din pojkvän gillade dom där fina mackorna och så fin du var i håret.Och inlägget var ju nödvändigt, måste ju tänka på dina trogna läsare :-) Puss.

2010-09-08 @ 07:58:37
Postat av: Toowe

Haha ja han blev faktiskt jätteglad :D tack så mycket, man måste göra nått speciellt med kråkboet ibland :p ja, det känns som att jag har en blogg bara för dig monis :) puss och kram!

2010-09-08 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0