Tjockisar

Fytusan vad veckorna går snabbt! Skönt dä!
Ha haft avslutningskort idag. Vi var tjockisar eftersom vi tyckte att det passade väldigt bra till vår hälsoinriktade linje, tycker inte ni? Haha, vi hade iaf skitkul och vi har nog aldrig blivit så uttittad av så många människor i våra liv :D

Idag kommer hela rösen hem igen, på något vis känns det som att jag ska gömma mig under sängen...vet inte riktigt varför? Ska strax börja med att göra mina efterfrågade räkmackor för 6 pers! Jag vet att de kommer älska dem för de är så sjukt jävla goda ;)

I morgon ska jag upp tidigt för att köra lite bil...är bra less på det nu och det går bara sämre och sämre, hoppas verkligen att jag kan slappna av och koncentrera mig, för en gångs skull i biljäveln, i morgon!

Nänuni ska jag duscha så att jag är ren och fin när jag börjar med räkmackorna!




Kommentarer
Postat av: ANGELICA HJÄRTA ERIK

hahaha ;)



Kika in & bli Dagens blogg! :)

2010-09-17 @ 17:51:03
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0