Slut på helg igen

Har nyss varit ute och kört med farsan, gick väl sisådär, ibland bra och ibland inte alls bra...beroende på trafiksituationen :D Jag stressar upp mig så mycket så ibland vet jag inte vad jag ska göra för att hjärnan stänger av de smarta delarna ;) I morgon ska jag upp tidigt på ännu en sovmorgon och åka in och köra, känner mig inte så manad till det men det är något som måstes så då har jag inget val!

Nu kan man säga att den mysiga helgen är slut. Ronja åkte hem igår, Molly åkte hem för ca tre timmar sen och Kina med familj åker hem i morgon men sover tråkigt nog inte här nere. Känns piss och rakt åt helvete. Det är det här som är så¨jobbigt när alla kommer hem, tystnaden efter de har åkt...
Önskar jag också fick vara en av de som åkte. Orkar inte vara kvar här.

Ska tröstäta mammas goda mat, grekisk pyttipanna, så jag hoppas att mina nerver och känslor kan tagga ner lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0