Oro

Mår inte som en karamell idag jag inte. Önskar jag var pigg och slapp magsmärtan, men den släpper inte! Känner fortfarande på något vis en orokänsla i magen, måste vara för körkortet...det kanske inte släpper direkt.
Skulle behöva massa energi nu, vet inte vart jag ska hitta det, förhoppningsvis i Andreas famn! Otrolig och underbar kärlek hade inte varit helt fel ikväll. Då kanske magen mår bättre. Det fixar Andreas, det tvivlar jag inte en sekund på!

Skulle ha varit in och knäppt kort till körkortet också, vet inte när jag ska orka med det. Hade tänkt idag, men jag vet inte ja! känner mig inte så manad för det.

Nu ska jag försöka pallra mig mot Lasserummet och platta håret.
Ha en trevlig fredag!
Puss



Kommentarer
Postat av: Mona

Uch inget vidare med dålig mage. Har varit hemma själv från jobbet 2 dar nu pga magen. Tyvärr så är inte Andreas här så han kan fixa den ;-) Kram på dig snuttan.

2010-09-28 @ 11:07:08
Postat av: toowe

Magar är inget att leka med! Haha, vissa har tur vissa har det inte ;) Förlåt för att jag har knyckt din son Monis :D Kram!

2010-09-28 @ 21:03:38
Postat av: Mona

Så länge det är DU så är det ok, annars skulle jag gjort allt för att knycka tillbaka han hihi Kramiz.

2010-09-29 @ 20:19:27
Postat av: toowe

Vaaaaaaad söt du är!! :D KRAM

2010-10-03 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0