hormoner..........?!

Kan någon gissa hur mycket jag hatar att vara tjej just nu? Varför kan det inte vara killar som får humörsvängningar och sånt skit? Jävla karljävlar. ;D

Jag ääääär så trött, har bäddat ner mig i sängen och här skulle jag kunna ligga hela kvällen, men jag ska fira min underbart socker söta Emilia. Hon ska få ett memory av mig så att hon kan träna hjärnan lite nu när hon fyller hela 6 år! Vart fan tar tiden vägen? Det var inte längesen hon var en liten skit och inte kunde prata. Nu får alla mina små änglar sluta växa, tiden går för fort och jag hinner inte med! 

I morgon går ännu en körlektion bort på grund av körning, är jävligt trött på det nu men det är inte så långt kvar nu. Jag är glad att jag får köra med Magnus, det göt sjukt mycket. Hans sätt att lära ut passar mig perfekt!

Fredag i morgon och jag är väldigt sugen på bästatjejfest med en massa wakawaka ;)
PUSS på't

 


Grattis till mosters fina finaste fina emilia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0