Ännu en underbar helg framför mig!

Helg helg helg helg helg! Känns underbart!
Ska kötta som fan i körkortsboken och mysa med min underbara pojkvän!

Idag har jag blivit av med ännu ett prov som tyngt mina axlar, svenska. Jag tycker det kändes otroligt bra, och jag hoppas betyget visar detsamma! Efter provet hade vi projektarbete, börjar faktiskt tycka att det är väldigt roligt men det känns ändå som att det är en väldigt lång väg att gå. Jag, Mathilda, Agnes och Sofia har startat ett UF företag där vi ska sälja våra alldeles egna hudkrämer. Låter väl roligt? Vi ska också ha barngympa för små busungar. Våra pengar kommer inte gå till oss själva utan de ska gå barncancerfonden, mycker generöst av oss tycker jag :)

Ska strax iväg på e-center med mamma och pappa :) Ska handla lite mys till min och gullets helg, hoppas att jag kommer vara helt utvilad efter denna helg och kanske lite smartare när det gäller körkortsteorin ;)

Hoppas att alla får en fin helg!
PUSS OCH KRAM!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0