Älskling

Jag tänkte bara berätta för alla som läser min blogg att jag älskar min pojkvän så sjukt mycket. Jag skulle vilja ge honom allt, för han är värd så enormt mycket.

Andreas, du är mitt liv...Jag vet inte hur många gånger jag sagt det men jag vill verkligen att du ska veta det. Jag vet att du inte läser min blogg, händer väl ibland...ytters sällan. Men jag vill ändå att alla andra ska veta det. Jag vill att alla ska veta hur mycket du bryr dig om mig, hur mycket kärlek du ger mig, hur otroligt underbar du är. Du har fått stått ut med så mycket med mig. Jag trodde att vilken kille som helst inte skulle orka med det, men du är så speciellt, du ger aldrig upp. Jag är rädd att jag inte visar tillräckligt hur mycket jag älskar dig. Jag försöker och jag vill att du ska veta det. Att somna och vakna upp i din famn är det bästa jag vet. Jag har aldrig känt mig så trygg hos någon förut. Du gör mig lycklig Andreas och jag kan inte tänka mig en framtid utan dig. Jag hoppas att du alltid kommer älska mig som du gör nu och att det alltid kommer vara du och jag!
Du betyder allt ♥



Kommentarer
Postat av: Mona

Åååå godstumpan, då var det dax att hämta papper igen ;-)

2010-09-03 @ 09:03:21
Postat av: toowe

HAHAH sööött :D

2010-09-03 @ 14:53:36
Postat av: Din pojkvän

Vad underbar du är älskling, jag älskar dig så otroligt mycket!

2010-09-18 @ 16:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0