OP3 nya robinson

Bättre är det väl idag. Kanske är för att det bara är en dag kvar tills lovet börjar och det känns underbart!
Ska lägga mig i sängen och plugga vidare på svenskan, stannade kvar en och en halv timme efter skolan och kämpade tappert men kan ge det lite till :) Hade tänkt att plugga till halv åtta, då kan jag värma upp med postkordmiljonären och sedan se på Robinson :D

Ska ladda upp några bilder från gårdagens skogstripp ;)


Hon har inga förväntningar på dagen som ni ser



Mjöllaget


Mästerkockarna, Thompa och jag gjorde världens godaste tomatsoppa!



Brödfixarna!


Pajfixarna!


Nämen ser man på, Sandra var rätt nöjd med dagen! Och jag var faktiskt jag med:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0