Olle Hedberg



Gotlänningar har något! Det är inte många människor som kan få mig att känna ett sådan behag, speciellt inte många sångare. Olle är så otroligt bra, ska fasen göra allt för att han ska vinna idol! Känns som att pengarna på mobilen bara kommer rinna iväg i höst!

Ikväll ska jag feta mig som bara fan. Väntar på att få i mig lite kykling och ris med currysås, mmm mmm mmm! Sen ikväll ska jag äta chips och dipp mitt i veckan! Det får man göra när man är tjej, så de så!!

Nu är maten klar, mumselemums!


Kommentarer
Postat av: Sääändy

moget att förstöra en av världens bästa låtar :´( inte ens goa Olle från gotland kan göra den här låten rättvisa, bara Chris Martin som får till det... ;)

2010-10-18 @ 09:24:37
URL: http://saliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0