Nu är det slut på veckan!

Idag har jag och hjärtegull varit tillsammans 1 år och 6 månader :)

Har nyss varit ner på konsum och köpt chips, måste belöna mig själv när jag har orkat en hel vecka! Så ikväll blir min belöning: creamcheese chips och mys med Andreas. En lugn och behövlig fredag.
I morgon däremot blir dock inte så lugn, för då är det party med tjejerna igen. Hoppas det blir lika roligt som sist, för det var otroligt. Och jag kanske till och med stannar kvar hela kvällen denna gång! Har ju en tendens att försvinna runt klockan halv ett, men i morgon ska jag stå på dansgolvet HELA kvällen. Funderar om jag ska stänga av mobilen så jag inte kan ringa och säga åt pappa och komma och hämta mig tidigare! För den delen så kanske inte ens pappa är så snäll och hämtar mig heller och då är jag tvungen att vänta till 02.22 bussen och kan därför inte rymma ifrån mina kompisar! Smarting där!

Tror jag ska hoppa in i duchsen och duscha i flera timmar. Känner mig sjukt snuskig och det är inte det trevligaste en fredag!

Måste bara tipsa er om att Mitt, Agnes, Thildas och Sofias UF företag drar igång snart! Ska snart beställa våra produkter så att vi kan börja tillverka vår hudkräm och tvål! Då måste ni ju bara prova de! http://softit.blogg.se
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0