Lördagsmummel

Har nyss varit ute på världens raggartur med sötnosarna.
Kändes som att det var sjukt längesen jag var med kompisar nyktert! Kan bero på att det var det. Har haft det mycket mysigt trots att jag var otroligt jävla trött. Milkshaken på donken var väl en feniminal idé! Mums.

Förövrigt idag har det varit rätt hektiskt, en timme fick jag lägga mig ner i sängen och titta på Elvis i glada Hudik, som förövrigt är världens roligaste serie, resten av dagen har tillbringats på e-center, farmor, bilen och donken bland annat.

Jag har hittat min allra största rädsla, jag vet att jag har många men den här kan vara den allra största:
Föööräldrar!
När jag är bland föräldrar pratar jag extra mycket...onödigt mycket eller blir tyst som en mus. Oftast tyst som en mus, vilket är rätt konstigt eftersom annars brukar folk inte få tyst på mig.

Nä nu har jag mumlat färdigt i min trötthet.
Borde sova...

Kommentarer
Postat av: Mona

Men inte är du väl rädd för mig stumpan ;-)

2010-10-10 @ 08:26:14
Postat av: toowe

Hahah nää ;) hahaha

2010-10-10 @ 10:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0