Klänningar och barnkläder? ;S

Hahahahaha, jag och Mansatha hittade världens bästa utklädnad till Halloween idaag. Eller var det Frugan? Vi hittade en rosa bebisdräckt, var dock inte så vacker på som den var på bilden, därför blev det att hoppa in i bilen och åka in på barnenshus och ta tillbaka pengarna dirket. Jag och min wife får hitta något annat att klä ut oss till ;D Får väl se hur det blir ;)

Har köpt en balklänning nu, håller tummarna på att den är fin och att den sitter perfekt! Johan och jag kommer vara så stiliga såå :)

I morgon kväll äre barngympa igen och hoppas att alla är tillbaka, vem vet, vi kanske skrämde bort alla sötisar förra gången. fast det hoppas vi inte på! :D

Nu ska jag fortsätta kolla på halv åtta hos mig och lyssna på Helge Skog <3

Saknar min underbara pojkvän!

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:03:48
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Pojkvännen

Saknar dig med gumman!

2010-10-19 @ 12:08:12
Postat av: pojkvännen

Saknar dig med gumman!

2010-10-19 @ 12:09:14
Postat av: Mona

Saknar både gumman och pojkvännen.

2010-10-21 @ 10:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0