fyllesnack

Jag vet att man inte ska skriva blogg när man är full men det skiter jag fan i nu!
 
Känns som att jag ska börja böla för att jag inte lägger mig och sover med andreas...känns som att jag är världens känsligaste person just nu och det enda jag behöver är Andreas kärlek, det är det enda jag behöver just nu. Hans underbara famn att krypa in i. Varför känns livet meningslöst utan honom för? Är det meningen att det ska vara så?! Jag känner mig som en död zombie när han inte är med mig. Usch man ska inte fundera över sådana saker en fin lördagnatt eller söndag natt kanske man ska säga.

nä nu ger jag mig.
tack för en fin kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du mår bra i dag vännen. Kram kram.

2010-10-03 @ 10:28:23
Postat av: toowe

haha, jag mår så bra så :D Kram

2010-10-03 @ 14:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0