beklagar migsjälv.

Jag är allt ifrån toppen idag. Den enda ljusglimten är Andreas just nu, han har aldrig betytt så mycket för mig som han gör nu. Det är han som håller mig uppe, det är han jag lutar mig på för att inte falla. Jag är så obeskrivligt tacksam att han finns i mitt liv. Utan han skulle jag nog bara ligga i sängen och inte haft en enda anledning till att kliva upp. Saknar honom nå fruktansvärt nu...och all smärta blir 100 gånger större när jag inte ligger i hans famn.
Är trött på det här nu, att känna sig så nersparkad och misshandlad och inte har en aning om vad det kan bero på. Bättre blir det inte heller av den jäkla pressen från skolan... jag vill bara göra mitt bästa och få mina fina betyg som jag hela tiden strävar mot, men orken finns inte där längre. Det finns ingen lust för sådant längre, något som jag var beroende av en gång känns så meningslöst idag.

Jag beklagar mig på helt fel ställe...
kände bara att jag behövde det.

Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Hej du Sveriges framsida!!



Ta dig samman nu, hyr en bra film, köp chips och dip, frossa i massor och grina i massor! Sen samlar du mod för att misshandla sådana saker som misshandlar dig! :) Du får leta djupt djupt djuuupt vad de är som gnager dig. Är de skolan som gör de ska du veta att du är så jävla grym av alla grymmaste som finns så är du grymmast av alla!! :) En sak jag vill att du ska tänka igenom är att är de värt att lägga ner så mycket energi och sen må så dåligt? Toowe man behöver inte ha toppbetyg i alla ämnen, huvudsaken man har gjort sitt bästa och MÅR BRA! I mina ögon är du samma underbara Toowe som pratar ihjäl folks öron, hyperaktiv till tusen, gör sina jävla knäppa dancemoovs som man har så kul åt! En sak en gammal tjock gubbe som ser ut som en köttbulle när han springer sa till mig "Jag har hellre en glad unge som jobbar på soptippen, än en ledsen unge som lägger ner sitt liv på en utbildning som håller på att bryta ner henne till grunden" tänk på de för de stämmer till punkt och pricka! Aja jag ska väl inte skriva värsta uppsatsen...men jag vill att du ska veta att livet ska vara roligt! du har bara ett liv, så gör de bästa för att må så bra som möjligt, LEV LIVET heöt enkelt! Du har så otroligt fina kompisar och familj och pojkvän som gör dig så lycklig och stöttar dig.. glöm inte bort dom för dom finns runt dig hela tiden! Ha de bäst nu älskling och de är bara att ringa om de är något :) Älskar dig min underbara goa syster. Du förtjänar de bästa! <3



PS Kom ihåg att du snart ska få mens egentligen ;) DS...

2010-10-28 @ 13:23:41
Postat av: toowe

Åh älskade syster! Vad glad jag blir! Du förstår inte hur mycket det där betydde för mig! Nu ska jag ta mig samman och vara glad, har ju jättemycket att se framemot :D Tack Ronja, du är bäst <3



ja jag vet, hatar pms!

2010-10-28 @ 16:06:55
Postat av: Mona

Syskonkärlek är toppen. Blir lite fuktig i ögat igen då rå. Kramiz.

2010-10-28 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0