Barngympa

Kom nyss ur duschen, nu ligger jag bara i mammas säng med datorn i knät och väntar på att Andreas ska sluta så att jag får åka hem till honom :) Men tiden går ju så fruktansvärt segt!!! Vad ska jag göra en timme? Skriva blogg kan man ju alltid göra men det tar inte så lång tid. Förr gjorde det de, det var bara för att jag var så noga då...nu orkar jag inte bry mig. Skriver sen är jag nöjd!

Har haft vår första barngympa timme idag! Var otroligt roligt, fast betydligt energikrävande än vad man hade trott. Det var barn överallt! Bakom mattor, uppe på ribbstolar och halvt uppklättrad i repen! Fast de var väldigt väldigt sööta! Skulle också vilja ha en sån lite fiiis! Fast man får väl vänta i typ 7 år till... ;)
Det gick ganska bra ändå, hoppas att föräldrarna är nöjda för jag vet att barnen blev det :D

I morgon är vi ledig, JIPPI! men såklart måste man till cfl ändå och prova studentmössor. Pengar pengar pengar...om man vore rik. Håller också på att leta efter balklänningar, vilket som inte är så lätt eftersom jag vill ha den perfekt men den får ändå inte kosta för mycket. Har hittat fyra som ser helt okej ut, kanske får duga? Aja, är ett tag tills det är bal så det är väl ingen bråska. 

Nu ska jag kramas med Mammie!
Gokväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0