Torsdagsmys :D

Sitter i mitt mörka rum och väntar på Sandra och Mansatha ska komma och mysa med mig :) Är lite trött men det får man vara när det är så sjukt mörkt ute! Ska därför blir trevligt med lite sällskap!

I morgon ska jag och mamma åka till Valbo, jag ska köra...typ första gången jag kör på e4 med pärlan. Har kört en gång tidigare, från vågbro till stan och det var läskigt! Men jag måste klara det, hur ska jag annars våga köra någonstans i livet. Tror inte att det är så farligt, men kommer väl troligtvis balla ur som vanligt. Eller NEJ det ska jag inte göra. Det kommer gå så bra så! Ska även mysa med älskling i morgon kväll.


About my boy:
LÄNGTAR, hela tiden LÄNGTAR jag efter honom. Den som inte förstår att jag mår så fruktansvärt bra med Andreas måste vara knäpp. Han gör mig stark och glad, han får mig på fötter jämt när jag faller! Jag vet att det alltid kommer vara han och jag, finns ingen värld utan honom och jag skulle aldrig någonsin kunna leva utan honom. Han är en väldigt stor del av mig nu, känns som att vi delar samma hjärta...han och jag. Ingen kan få mig att le så mycket som han kan, ingen ser mig som han gör, ingen får mig att känna mig så vacker som han får och ingen tror på mig så mycket som han gör. Han gör allt så mycket enklare för mig, tvingar mig aldrig att göra något som jag inte vill eller orkar. Han vill hela tiden mitt bästa och lyckas alltid veta vad som är bäst för mig utan att fråga. Han låter mig vara ledsen när jag är ledsen och de gånger jag är det håller han mig hårt i hans famn och utan att säga något säger han att hos honom är jag trygg, hos honom kan jag gråta och finna tröst. Så den som inte förstår att jag mår så fruktansvärt bra med Andreas måste bara vara knäpp! 


Kommentarer
Postat av: Mona

Sen jag bytte projekt så hinner jag tyvärr inte läsa din blogg varje dag, men skit va duktig du varit att uppdatera. Jävla tur att jag kollade den hemma iaf ;-) Puss & Kram kära svärdottra mi.

2010-11-06 @ 10:01:08
Postat av: toowe

Hahaha :D ska börja skriva 10 inlägg varje dag nu så då måste du vara uppdaterad :D HAhaha Kramiis!

2010-11-06 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0