framtidsångest

Sitter och dunkar musik och stör Ronja medan hon pluggar =)
Är väldigt sugen att ta på mig täckbyxor och gå ut och ha snöbollskrig, men det har väl alla här hemma vuxit ifrån. Fattar inte varför, det är ju skitroligt!

Känner mig allmänt nervös, tänker lite på hur jag vill göra efter skolan och känner mig lite osäker på vad jag vill. Vill så gärna bort härifrån, starta från noll. Jag är väldigt sugen på att börja högskola redan till hösten, men det känns som att jag måste jobba lite innan. Fast jag inte vill, vill verkligen inte vara undersköterska. Låter kanske som en otacksam lite purvel som inte tar emot jobb när det är så mycket arbetslöshet här i Söderhamn, men är det något som jag inte vill så är det de. Pengar behöver man ju alltid och speciellt när jag vill gå en utbildning som är 4 år om inte lite mer. Känns skönt att jag ska träffa syon nästa vecka och prata lite. Då kanske man får lite mer klarhet över allt.


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Meeen jag skrev ju till och med att vi ska åka miniskidor i jul!!

2010-11-23 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0