UM, svara föfan

 Jahapp, äntligen så var torsdagen avklarad också. Mycket skönt :)
I morgon får jag träffa min sötis och min lilla kissemiss, längtar som en galning.

Ska strax äta kyckligt och ris, så jäkla gott, och sen träna Vickan. Tycker att det ska bli skönt att röra på fläsket lite idag, behövs verkligen! Latare människa får man leta. 

Kan nån svara på frågan varför jag kommer till växeln när jag ringer ungdomsmottagningen för? Skämde ut mig som fan...och fattade inte vad kvinnan som pratade sa heller, babblade att jag hade ringt rätt fast ändå fel typ. Fattar ingenting så nu ger jag upp!!! Måste dom göra det värre än vad det är! Stackars ungdommar!!!






 


Kommentarer
Postat av: angelica - ingenting är omöjligt!

du får väl gå dit och prata med dom då ;)

2010-11-11 @ 17:25:16
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0