Tirresturrebrollebarresorreochlerre

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!
Idag har vi varit i Bollnäs. Studiebesök på sjukhuskyrkan. Var väl rätt så intressant, men såklart blev man v'ldigt trött av allt prat! Jag var en duktig tjej och körde, älskar att köra! Finns det helt seriöst något roligare? :D

Ikväll är det barngympa som gäller, längtar som vanligt super mycket och hoppas att det kommer gå bra ikväll :) Vi skulle behöva lite tips om vad man kan göra för roligt. Vi har en hel del idéer själva, men nu börjar de tunnas ut lite. Så hjälp oss lite, ge oss några förslag tack :)

Som tur var ska jag sova hos Andreas inatt och slipper därför åka hem i klass2 varningsstormen ;) För annars finns risken att jag åker vilse i snöyran ;D

och i morgon är jag ledig! WIIIIHO :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0