snön faller

Jaha, då var första riktiga snön kommen och idag var det första gången jag körde på snö. Lite läskigt var det, men jag tycker det gick bra. Var kanske på grund av att jag fick puttra på 40 efter en plogbil, och nej jag vågade inte köra om för det sprutade snö av honom :D 

 I morgonbitti tar jag bilen, för jag vägrar sätta mig på bussen igen, blev ju tokig idag när den var försenad en kvart...Fick fan springa till skolan. Så jag är glad att jag har min underbara pärla!! <3


Längtar tills det blir helg. Hoppas att tiden gasar på! Men den här veckan har gått rätt snabbt så det borde gå fort i morgon också :)

Ska även till Bollnäs och träna Viktoria i morgon ikväll, det är skönt att bollnästräningarna kommer igång igen :)

Nu ska jag poppa popcorn, muuuums
hoppas dom blir lite bränd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0