Saknar pärlan!

Hmm...vad tycker vi om snö egentligen? Jag hatar i alla fall snö, mest av allt. Nu är man tvungen att frysa röven av sig igen. Skitkuuul! Sen kommer den här jävla snön ligga kvar i max två veckor, sen kommer det inte komma nå mer snö förrens i januari och sen hålla i sig fram till i slutet av april...som vanligt! Tänk om det kunde vara sommar lika länge som det var vinter och kallt istället för tvärt om! Suuuck.

I morgon ska jag sätta mig på en buss för första gången på mer än en månad, och jag tror jag ska spy!! Farmor ska iväg på roligheter och måste ha bilen för att komma till resecentrum, så jag ska hämta den efter skolan. Saknar redan pärlan!! Så i morgon måste jag gå upp typ 40 minuter tidigare, vandra i äcklig snö ner till bussen och gå ifrån äckliga källgatan till äckliga cfl. Sen kanske jag är tvungen att gå ifrån äckliga cfl till äckliga resecentrum, men det är trots allt för en bra sak...pääärlan <3


Ja, jag är inte så nöjd nu... Kan vara skapligt trött efter barngympan eftersom de var riktigt riktigt busiga idag. Skönt att föräldrarna stöttar och ger oss komplimanger i alla fall. Det värmer!

Mitt humör kan också bero på den hemska mensvärken jag har, känns som jag har tio ungar som sparkar i magen. Ni kan tänka er hur ont de gör! Tänk vad killar har det bra!

Nu ska jag kolla på Hollywoodfruar!
Puss

'


Kommentarer
Postat av: Mona

Oj får väl hoppas det inte blir 10 st på en o samma gång ;-) Hoppas det går över snart. Kram kram.

2010-11-09 @ 20:59:55
Postat av: toowe

hahah, det hoppas jag också :D det gör det nog, får hoppa till kojjs så blir det säkert bättre i morgon :) Kram till bästa svärmor!

2010-11-09 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0