Överväger

Jag känner mig inte så pigg på benen idag, är trött, har ont i hals-huvud-mage och vet därför inte om jag ska ut ikväll eller inte. Skulle vara grymt roligt att gå ut och se ut som en tok ikväll, men pallar mitt psyke det? Orkar inte med att det ska bli som förra kvällen, för det är inte värt 150 spän! Så jag vet inte ja...ska jag göra mina söta vänner besvikna eller ska jag gå ut och hoppas att kvällen blir bra trost alla dåliga vibbar? Jag ska tänka på det ett tag till. Skulle ju vara innehelvete roligt om det går bra.

Igår lyckades jag ta mig fram och tillbaka till Valbo med pärlan och mamma. Mycket stolt över migsjälv. Köpte present till hjärtat, tidig ute...ja det vet jag...men lika bra att passa på när ekonomin ser någolunda bra ut. Nu ska jag leva resten av månaden utan att spendera så mycket pengar på onödigt shiiit :) Hoppas iaf andreas blir nöjd med det han får, men det tror jag eftersom det är ifrån lilla mig :D

Nu ska jag måla mina naglar och fundera vart kvällen är påväg!
Pussis :)


Kommentarer
Postat av: Måns-Melker

naaw va söta vi e frugan :)

2010-11-12 @ 23:00:49
Postat av: Frugan

vi är alltid söta :D

2010-11-13 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0