Om jag fick bestämma

Sitter och väntar på att få åka ifrån cfl, ricky slutar tio över tre och då ska jag hämta mamma. Känner mig skittrött idag, som alla andra dagar. Tror det är mörkret eller så är det brist på ledighet? Känns inte allt så okej att vara i skolan på lördag. Gillas inte ett enda dugg! Men vad ska man göra då? Som elev har man ingetting att säga till som, elakt nog. Om jag hade fått välja, så hade jag gått en smartare väg. Ha öppethus på en vardag i stället, en skoldag. Se till så att niorna kommer in till staffan och cfl en onsdag. Då kommer fler komma och kolla på programmen och de som håller i "öppet hus" kommer bli nöjd. Jag tror inte att det är så många som kommer när det är på en helg. Hur många tonåringar vill inte sova till kl 12 en lördag? Det vill jag i alla fall!

Ska väl ändå bli roligt att få träffa ungefär 20 nior, för fler brukar det väl inte komma... 
Tror jag ska leta reda på min lillebror nu.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mona

Puss på dig.

2010-11-18 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0