Myshelg!

Tänkte skriva ett lite längre inlägg nu när jag har tid!

Har spenderat hela helgen hos Andreas och ni kan inte ana hur mysigt det är! Karln ger mig gåshud! ;) Igår låg jag på soffan HELA dagen, i trosor, under täcket och kollade på Grey's Anatomy. Det var behövligt, känner mig utvilad för en gångs skull! Min pojkvän skämmer bort mig med vila, puss på'n!
Längtar tills jag får vara hos honom igen, min underbara sötnos! <3

Idag har jag varit och tränat Viktoria i Bollnäs, och det gick riktigt bra! Hon fick till ett kanon hopp, ja Vickan, ETT kanon hopp! Känns som att hon redan har kommit in i inomhus feelingen! Så nu till vinter kommer det bli grymt!

Nu ska jag faktiskt duscha och sen äta chips, och jag skiter i om det är onyttigt för jag behöver nått gott och det är lov! VIKTIGT!

Jag är kär i andreas, så jäkla kääär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0