Lovet är nu slut!

Jaaani, då var lovet slut...känns rätt sjukt tråkigt...kommer sakna mina trosdagar </3
Idag har jag, mammie och Emilia varit på e-center :) Köpte bara lite småsaker som behövs, schampo och presentpapper tex ;)

I morgon börjar muntliga redovisningarna i svenska B, är inte allt för sugen men man är väl tvungen nu när det är nationella, fattar inte varför de tvingar fega personer att ställa sig framför klassen! Elakt!
Får inte ihop innehållet av det jag har skrivit, ser fruktansvärt ut och kommer antagligen låta ännu värre. Dryyyygt! skitsamma, vill bara bli klar med det!

Nu ska jag fortsätta läsa högt för mig själv, så att dessa ord åker in i hjärnan!!!



Saknar min nya familj <3

Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Sötisar =)

2010-11-11 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0