långa långa tisdag!

Bara gilla läget att det är tisdag, långa långa tisdag...Skola från kl 8-16, stannar kvar i skolan fram till 17.30 och har barngympa. Inte förren kl 19 är jag hemma ikväll, alltså om 12 timmar. En lång dag.

Känns väl rätt mysigt när det har kommit snö? Lite både och, tycker jag. Det är mysigt med snön, dagarna ser lite ljusare ut och det är bra! Det som är väldigt tjatigt är att bilen blir snöig och kall, och det blir halt och jävligt. Det känns inte okej! Men man får se på de positiva sakerna och hoppas att de väger över :)

Idag ska jag ta mig igenom religionsprovet om buddismen, inte intresserad ett dugg och det märks eftersom jag sitter hellre och skriver blogg en sådan mörk morgon än att läsa om Buddha och få bra på provet!
Nu ser kanske inte min krama så bra ut, så förlååt Budddddhaa! 

Lite kan jag väl plugga innan jag åker till skolan.
Ha en fin tisdag allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0