fortsätt simma, fortsätt simma!

Nu är nationella i svenska B klart, vet inte riktigt om jag är nöjd med min uppsats, men den får faktiskt duga!
Satt i alla fall och jobbade på den i tre timmar och jag klarade inte av att vara tyst, fast det gör ingenting tycker jag :D
 
Ska snart åka och hämta städtanten på flygstaden (morsan), för vi ska simma och få stora muskler :) Väldigt trevligt tycker jag :)

Ikväll ska jag överraska andreas, han tror att jag inte vill komma och sova hos honom i kväll (fast egentligen vet han nog att jag vill) så jag ska åka hem till honom och kanske göra i ordning räkmackor och sen ska jag gömma mig så att han inte tror att jag är där. Får väl se hur det går :D Ska göra mitt bästa!
Älskar att vara hos honom!! Älskar att vara med honom!!

Nu ska jag käka en grandiosa mickropizza, MUMS!
Pussis!



kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0