Varm dag, både av kärlek och sol!

Vet ni hur skönt det är att det är fredag i morgon? Vet ni hur skönt det är att jag slutar tolv i morgon? Mega super skönt! Har nyss skrivit klart om upplysningens gubbjävlar, varför ska det hela tiden vara män? Tänk om man kunde få läsa något bra som kvinnorna gjorde någon gång?! Fast nu är jag bara glad att jag är klar med faktadelen och har bara mina egna tankar kvar, Soft!

Har varit ett sånt glassigt väder idag! Gick runt med idrottsshortsen på grund av att det var så förbaskat varmt och det är inget jag tycker är dåligt utan man mår så himla bra av värmen! :) Efter skolan idag tog jag och morsan en runda på E-center. Köpte en svart klänning till den kommande lördagens bravader och är mycket nöjd med mitt köp. Har även köpt en lite svart plånka och puder =)

Idag hittade jag kanske Sveriges snyggaste väska och jag blev tokkär! Men den kostade allt för mycket och jag har inte lust att lägga ut 280:- på en sådan liten väska. Fast vad gör man liksom, är man en fattig tonåring så är man! Åkte ut till E-center och berättade för mamma om väskan och hon är världens bästa människa! JAG ÄLSKAR HENNE!!!! Jag ska få den som tidig födelsedagspresent, om den nu finns kvar i morgon och jag håller alla tummar jag har att den gör det! Min mamma är fantastisk och jag skulle vilja ge henne alla världens tulpaner! ♥

Från det ena till det andra så vill jag bara berätta för er att jag saknar min pojkvän som jag träffade senast i morse. Jag saknar honom som en galning och kan knappt koncentrera mig på svenskan. Jag kommer fasen aldrig sluta vara nykär i honom :D VILL BARA VARA HOS HONOM NU!!!!! äääääälskling!



Kommentarer
Postat av: Mona

Himmla fint och mysigt kort. Puss på dig.

2010-05-21 @ 08:21:17
Postat av: Toowe

Tack så mycket :D Puss på dig :)

2010-05-21 @ 15:24:57
Postat av: SnyggRöven

OMG bortskämda unge!!! :P

2010-05-22 @ 15:30:04
Postat av: toowe

OMG :D

2010-05-23 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0