Lördag-Söndag

Haft en myckte trevlig och händelserik helg.

I fredags blev det mormor och morfar mys och sedan lite filmmys med Ronja och Ricky.
Blev en rätt tidig kväll ändå, för vi kollade på en film som jag nyligen sätt i skolan, stoning of Soraya

Lördagen började väldigt tidigt med massa goungar vid frukostbordet. Vid tolvtiden begav jag och Ronja oss mot E-center för att köpa lite smått och gott. På hemvägen svängde vi in till M&M och tog en fika men måste nästan åka därifrån på en gång eftersom vi skulle gå på fotboll med Papsen, Ljusne-Ljusdal. Efter fotbollen käkade familjen pizza på Ljusnes finaste pizzeria ;) Ja, mer hände väl inte under lördagen. Däckade framför tv:n klockan nio!

   
Utanför m&m, jag och Ronjis köpte Vira Blåtira,
Några fler än vi som drack det när vi var små pjuklarver?


Snyggröven ;)



SS - syskonen snygg ;;



Moffa!


Mommo!


Toowalotta!


Ricky och Pappa på pizzan :)


Söndagen, idag, började kl 09.30 med lite nudels ;) Har varit och käkat tårta hos Karos för hon fyller 26 år idag så grattis på henne! Hon fick en perkulator och kaffe av mamma & pappa och kaffekoppar av mig & Ronja. Hon blev mycket nöjd. Efter vi varit där i ca 1½ timme så gick vi hem och satt och solade på baksidan. Sen åkte vi och kastade spjut eller ronja kastade spjut och jag och pappa sparkade lite boll, skulle kanske blivit fotbollspelare? haha. Har nyss käkat, men är alldeles för nervös för att få i mig allt. Fan snart är det dags! Känns så overkligt och jag längtar skitmycket :D Ska strax hem till m&m för att säga hejsvejs till dem :)


Leka med ungarna innan man åker iväg



Liam, Emilia, Ronja, Toowe och Elin


Njuter av solen!


Ronja står på händerna ;)


Steek!


Steek!

Uppdaterar mig säkert en gång till innan jag åker!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0