Då hade jag tid!

Ja då var det några dagar sen jag skrev, har inte haft tid för att skriva. Men nu börjar det tappa av lite och nu har jag bara en uppgift kvar som ska vara klar på fredag. Vet faktiskt inte när jag ska ha tid att göra den men jag måste ge tid till den eftersom jag måste få mvg för att få mvg i betyget, suuuck. Gäller att bita ihop den sista veckan :)

Haft en jättemysig helg med Vickan och Petra, träningen har gått bra även om Vickan var väldigt förkyld! Sen hade vi ett mysigt hotellrum och god hotellmat! Kan liksom inte bli bättre.

Känner hur sommaren närmar sig, tror att Ronja kommer hem riktigt i helgen och jag ser framemot vår älskade sommar som jag längtat efter i flera månader nu! Ska bli skönt att kunna slappna av och stressa ner :) Hitta tillbaka till mig själv och lite känslor som har blivit undanknuffad den senaste tiden. Hoppas allt blir bättre :)

I morgon har jag sovmorgon till ett, grymt skönt. Får väl se om det blir lite plugg innan jag drar iväg :) efter skolan beger jag mig nog upp mot hällåsen för att träna Vickan, om hon nu har piggnat till =)

Ska också bjuda på lite bilder från den senaste veckan!


Jag och min tredje pojkvän, efter Andreas och Benjamin,
Mr Heimlich :)



Han ser inte alls äcklad ut :)



Såhär nära var jag att göra min tredje hole-in-one!
 


Karlstad, satt vid vattnet och käkade mjukglass :)



VirreTorre äter sin stora strut :)



Petra äter sin stora strut :)



Detta är sommaren första mjukglass! MUMMA!

Kommentarer
Postat av: SundsvallsSnyggasteRöv

Gud så stoor vickan har blivit!!

2010-06-03 @ 13:16:54
Postat av: Virre

Men knäppte du kort? FY! ;)

2010-06-03 @ 15:17:28
Postat av: toowe

Hahaha ja jag knäpper alltid kort ;)



Ja hon är till och med längre än mig :D

2010-06-03 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0