Dagen som var, är och ska :)

Känner mig väldigt glad idag, vädret hade kunnat varit lite bättre men annars finns det inget minus med denna dag! Något som gör mig väldigt glad är att väskan fanns kvar och att den ligger i tryggt förvar brevid mig nu. Jag är mycket nöjd och jag ser framemot att använda den, i morgon ska den invigas! :D

Har nyss öppnat ett sparkonto och fört över stora starka 4000 :- och det känns lite skakigt i benen om jag kommer klara mig med de fjuttiga örena jag har kvar till den 27:e. Det borde jag vara, är ju inte världens största shoppingfreak iaf! Jag har till och med stått emot att köpa något gott till ikväll, EN APPLÅD TILL MIG!

Jag har också fått mitt schema inför sommaren på kastanjen och det var inte många tider som stod på det inte! Både skönt och lite tjatigt. Det känns som att jag kommer vara väldigt trött efter denna termin så jag gråter inte för lite ledighet inte, men däremot känns det lite tråkigt när man har sätt framemot att få jobba. Det är bara att tacka och ta emot ;D 

Ikväll blir det en lugn och skön kväll, ut och köra ska jag iaf göra måste komma igång nu för jag orkar verkligen inte åka buss länge till! Ska skriva upp mig så jag börjar köra med körskolan i Juli och sedan köra där Juli & Augusti, vilken kanonplan va? ;) Om jag klarar det vette fan men jag känner att jag behöver ha ett mål att sträva mot för att komma igång och jag vill klara det så jag slipper åka buss i höst :D

Imorgon ska jag på mina kusinbarns dop, har inte sätt dem än så det ska blir roligt att få se de två sötnosarna och det ska också bli roligt att träffa släktingarna som jag inte har träffat på år och dar! Efter dopet ska jag partaja med några brudar från klassen, MYCKET MYSIGT! Om det blir fint väder kanske man spanar på några bilar också, men jag tyckte någon sa att det skulle vara pissväder i morgon så man får väl se hur det blir med den saken.

Nu ska jag skriva lite om Isaac Newton, skojjigt hörrneni!
Pussar och kramar!






Kommentarer
Postat av: SUndsvalls snyggaste Röv

Vilken snygging du fick av mammsen ;) och duu, fast inte du köper godis så köper mamma godis till dig din bortskämda unge :P

2010-05-22 @ 15:32:41
Postat av: ljusnes snyggaste towalett!

Hahahaha, nä det gör hon inte! :D hon köpte ostkokar som jag fick smaka av :D

2010-05-23 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0