Tillbaka till verkligheten!

Har lagt upp bilder från Barcelona resan på min facebook och jag kommer inte ladda in några bilder här eftersom det tar allt för lång tid, höll nyss på att tagga alla på bilderna men allt försvann så jag känner mig inte allt för sugen att hålla på med bilder nu :)

Känns faktiskt skönt att vara hemma i ett varmt Sverige! Tur att det inte blev dåligt väder när vi kom hem för då hade man ju bara längtat tillbaka. Dags att ta fram alla sommarkläder kanske? Underbart! Ser framemot en fin sommar med dem bästa. Skönt också med lite jobb, pengar är ALDRIG fel.

Ikväll ska jag mysa med min älskade Mor. Top model och lite choklad, fantastiskt!
Men först och främst mina kära läsare blir det en fet dusch :)
Puss!

Älskar min Andreas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0