Skoljävel

Känner mig så jävla trött på skolan nu! Man ska alltid få kötta med uppgifter enda in i det sista, tror dom inte att man har något liv eller?! orkar inte skriva en mening till på mina uppgifter, men jag vill ändå bli klar med skiten någon gång! Kommer väl aldrig bli klar tänker ja...

I helgen åker jag i alla fall till Karlstad med Viktoria, känns skönt att komma iväg lite speciellt när det är så himla mycket plugg hemma nu. Vi kommer säkert ha jätteroligt :)

Men först ska jag ta mig igenom morgondagen, medans största delen av klassen har sovmorgon så går vi duktiga tjejer och Victor till skolan för att visa byggarna hur man gör ABC! Tänk att man måste lära karlarna allt, suck ;)
Sen ska vi spela minigolf och efter det ska jag bli klar med svenska uppgiften!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: agneta

haha, hej då ;)

2010-05-26 @ 21:33:19
Postat av: tiiwe

hejdå :D

2010-05-27 @ 16:58:54
Postat av: Mona

Skulle behöva ett litet hint om va bruden önskar sig. Kram.

2010-05-28 @ 08:09:15
Postat av: SundsvallsSnyggasteRööv

Hur gick de att visa PÖJKARNA ABC då? :P

2010-05-31 @ 15:19:12
Postat av: SundsvallsSnyggasteRööv

Hur gick de att visa PÖJKARNA ABC?? :)

2010-05-31 @ 15:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0