onsdag

Idag ska jag vara med min lilla malin ögren!
Känner verkligen att jag ska lägga undan allt plugg och njuta av dagen. Fast egentligen borde jag plugga. Äh skitsamma. Känns ändå som att jag ligger rätt bra till med uppgiften :)

Men har världens längsta och jobbigaste lektion framför mig, trafikant i tre timmar! Men nu är det bara tre gånger kvar på trafikanten. Grymt skönt och nu sitter jag och kollar på tavlan och ser att det bara är fyra dagar kvar till vi åker! Fyfan vad skönt!

Nu ska jag och lotta ut och gå!
PUSS 

Kommentarer
Postat av: iris

bra att du släppet pluggandet idag, det gör jag med :D

2010-05-05 @ 20:00:42
Postat av: Mona

Nämen, åker du så snart? Kommer sakna dig, men hoppas du kan uppdatera bloggen så man vet att allt är bra med dig när du är borta. Kramar i mängder. Hoppas vi ses innan du åker.

2010-05-06 @ 08:18:37
Postat av: toowe

Härligt Agneta ;)



Vi fick träffas igår i alla fall Monis :D Ska försöka hitta nån dator där :) KRAM!

2010-05-07 @ 14:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0