Insperation

Försöker hitta tillbaka till skrivandet, men jag fastnar hela tiden. Vart tog alla idéer vägen? Skolan har tagit upp all tid att jag inte har hunnit skrivit, inte fått den tiden till mig själv som jag behöver. Kan till och med se hur min dagbok har tappat glansen, inte ens i den orkar jag lägga energi till att skriva mer än fyra rader. Känns som att jag behöver insperation för den är alldeles nere på noll just nu. Jag känner mig så jäkla energisk men så fort jag sätter mig ner för att få ihop alla tankar försvinner ALLT. Det brukar vara såhär när skolan har tagit upp för mycket tid och till sommaren kommer alla idéer cirkla varmt inom mig och skrika efter frihet igen. Det kommer bli bra :)

Kommentarer
Postat av: SnyggRöv1

När jag kommer hem för sommarlov och du och jag ska röja kan jag lova att dina tankar kommer flöda av insperation :D

2010-05-22 @ 15:27:49
Postat av: Toowe

Fan vad skönt Ronjis! Fett najs :D

2010-05-23 @ 10:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0