Hjälpmedelsmässa med klassen och två Kowpulls!




Har nyss kommit hem ifrån Gävle. Varit på Hjälpmedelsmässa! Faktiskt väldigt spännande och det blir extra spännande med mina busar till vänner. Haft en grymt bra dag med dem, tack för det kowpulls!

Köpte en massageruller, så nu ska nått litet offer (Adolar (;) få rulla den på min rygg medan jag ligger och njuter av den underbara känslan av en rullande kula...haha lät inte alls bra de där men vafan gör det!

Ska plugga lite innan jag ska iväg till Bollnäs med Vickan. Glömde mina plugg saker i skolan så det var tur att Vickan skulle träna idag, annars hade det blivit väldigt svårt att komma igång :)

Ut i solen, och få lite D-vitamin, ni som har möjligheten till det!
Puss och Gos!

Kommentarer
Postat av: iris

Tack för en rolig dag själv !! :D<3

2010-05-04 @ 15:42:56
Postat av: toowe

Härligt Iris? :P Hahaha!

2010-05-04 @ 15:53:10
Postat av: kowpull

tack för en grym bra dag! supersnygg på kortet var du också :D <3

2010-05-04 @ 18:35:48
Postat av: toowe

men tack så mycket kowpull! :D <3

2010-05-04 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0