1 day left!

Är det bara jag som känner att lovet är otroligt nära nu? De två sista uppgifterna och det sista provet är nu klar! Det känns grymt. Hoppas morgondagen går fort och jag hoppas verkligen att jag får ett fantastiskt lov, för det behövs verkligen! Idag har jag INGETING för mig och fyfasen vad rastlös jag känner mig, fast det är på ett bra sett. Får se om jag tar ett besök hos syster Karos eller till m&m. Sist jag var hos mormor och morfar var den 24/1. Jag får så jäkla dåligt samvete när jag tänker på det men det har varit ett ständigt pluggande så jag har inte kunnat. På lovet ska jag i alla fall gå dit och äta tekaka med majonäs och gurka. MUMS!

Jag är lite smått kär i melodifestivalen just nu känner jag. Spelar upp Peter Jöbacks, Anna Bergendalhs, Andreas Johnsons och Darins låtar hela tiden. Och för mig spelar det ingen roll vem som vinner, fast det måste såklart vara någon av de fyra ;)  Känner på mig ett det är ett riktigt ballad år i år! Och Sverige har störst chans att vinna genom en ballad. Ola kommer ju knappast komma någonstans så han ger ni fan i att rösta på ;D

Nu ska jag käka min toast och koka lite nyponsoppa.
PUSS PUSS PUSS PUSS!
Jag älskar Andreas :)


Kommentarer
Postat av: agge

Gå till mormor din!! :D



<3

2010-03-04 @ 16:31:13
URL: http://agnesnilson.blogg.se/
Postat av: SnyggRöven

SnyggToowe!! Gå till M&M!!

2010-03-04 @ 17:49:20
Postat av: toowe

Det blev karos ;)

2010-03-04 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0