Börjar bra!

Varit en mycket mysig helg och jag känner mig väldigt utvilad!

Denna dag har varit så jäkla slapp, haft både otur och tur på samma gång!
Vaknade upp brevid världens finaste, snyggaste, bästaste, underbaraste, speciellaste, roligaste och gulligaste pokjvän. Fick en liten sovmorgon, fast egentligen ville jag ingte ha det just denna dag eftersom jag missade förmodligen en av de bästa föreläsningar som finns! Egentligen hade jag kunnat gått på den för mitt besök var bara onödigt och jag hade inte behövt gått på mitt lilla ärende. När jag kom till skolan var den ungefär tio i elva och jag visste inte i vilket klassrum de satt i så det blev till att plugga lite trafikant. 

Lunchen var riktig good. Fisk & potatis är för riktiga hårdingar och det är bara mesproppar som skippar en sådan manlig lunch!  

Efter lunchen försökte jag plugga MSK-uppgiften men det gick väl inte allt för bra. Var väldigt okoncentrerad eftersom jag nyligen fått reda på att jag fick VG i matteB kursen. Så otroligt lättad är jag och förbaskat lycklig. Det gjorde dagen!

Hade ingen svenska idag så vi slutade kl 14 men jag, Agnes och Sofia tog en promenix för att sedan orka hålla på med lite svenska arbete trots att alla gått hem. Vi är sååå duktiga!

Nu ska jag börja arbeta med MSK uppgiften.
Pusspusspuss!

JAG ÄLSKAR ANDREAS!


Kommentarer
Postat av: Mona

Pusspusselipusspuss

2010-03-24 @ 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0