Fredagar tröttar man aldrig på!

En trött men mycket glad Toowe har äntligen tagit på sig sina underbara myskläder och gjort sig redo för fredagsmys. Har inte varit en särskilt ansträngande vecka men jag är helt utmattad. Längtar tills jag får träffa Andreas och gosa i hans famn. Blir så avslappnad då :) 

Fredagen har varit lugn och skön. Sovmorgon till kvart i tio då vi började med samhäll. Efter samhällen hade vi friskvård då det är meningen att vi ska gymma eller göra något annat hurtigt men idag blev det tårt-ätning. Am fyllde år så hon bjöd klassen. Gött var det och den var jättefin. Lunch och slutligen rehabilitering. Fick tillbaka min uppgift och jag är så jäkla trött på VG+! Jag tror jag har fått VG+ på de fem senaste uppgifterna! Jag håller på att bli galen! Vad krävs för ett MVG då? Det känns som att jag kämpar som en galning och ändå når jag inte upp! VG+ är inget betyg! + syns ingenstans i betygen! Så vafan spelar det för roll om man får VG eller ett VG+, de har precis samma värde. Trött blir man, men det är väl smällar man får ta och göra det bättre nästa gång!

Jag är i alla fall jätteglad över att navelpiercingen har läkt efter ca åtta månader. Håller på att leta smycken nu och jag har faktiskt hittat några som jag tycker om. Ska beställa nästa vecka när pengarna kommer gåendes. Ska ta emot dem med öppna armar! hihi! 

Funderar på att lägga mig i soffan ett tag och läsa "Mamma, minns du mig". Faktiskt rätt så bra och man blir väldigt beroende av den. Det låter bra!

ha en underbar fredagskväll ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0