Bara lite skitsnack

Första dagen avklarad och skönt är det. Huvudet har inte varit ifrom alls idag och bättre blev det inte med en uppgift heller. Jag är i alla fall mycket nöjd med vädret och jag sken nog upp mer än solen i morse, men det var bara tack vare solen förstås. Lite svårt var det att komma upp i morse eftersom vi kom hem ganska sent igår och det var så svårt att sova själv! Det är så det blir när man är bortskämd. Tur att jag får sova brevid mamsen i natt.

Pappa och lillbror Ricky är i Örebro hos ögonläkaren för att se hur det står till med Rickys ögon. Jag hoppas verkligen att det går bra! Vill att det ska bli bättre med lillbubben nu! Lite lyx får de i Örebro i alla fall, de sover på hotell (säkert världens mysigaste). Men mamma och jag får också lite lyxigt eftersom vi får lite tid tillsamman bara hon och jag. Älskade bästa underbara mamma ♥ Vi Ska kolla på halvåtta hos mig och jag hoppas på att familjen annorlunda fortfarande går? Vi ska även käka nötter. MUMMA.

Apropå bananer så vill jag bara skriva att jag är helt galen i familjen Johansson som är med i familjen annorlunda. Jag vill ha max två barn men när jag ser på familjen i Älvdalen så tänker jag "minst sju barn". Det är beundransvärt hur man klarar av att ta hand om 10 barn och ändå ha en sådan stark kärlek kvar. Troligen är det bara vissa människor som kan klara av det. Jag tycker att det är jätteviktigt att man ska vara riktigt säker på att man kommer hålla ihop innan man skaffar barn. Jag vill i alla fall inte att mina barn ska bollas runt. Jag skulle gärna vilja ge familjen Johansson en stor fet kram för att de är så otroligt jäkla söta!

Nu har jag skickat in min ansökan om sommarjobb. Hoppas verkligen att jag får där jag verkligen vill ha det, fast jag vet inte riktigt vart jag vill vara mest :D Haha. Jag tror att det blir bra vart som helst, jag är bara nöjd jag får tjäna lite pengar och ha lite sysselsättning i sommar. 

Sitter och kollar på hur mycket jag har skrivit nu. Hjärnan varnar mig och säger att det är för mycket text. Så jag tror det är dags att sluta skriva nu. Ha det bäst! 

Jag längtar efter min älskling så himla mycket! 
Toowe ♥ Andreas

  


Kommentarer
Postat av: SnyggRöven

Apropå bananer! du är rolig å ;) Jag hoppas de går bra för lillbubben, de behöver han och hppas du och mamma hade de bra med smalgodiset ;) Jag saknar dig toowis och apropå fett ska jag nog ringa dig nu ;) tjarå :D

2010-03-16 @ 14:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0