Söderhamn - Umeå

Sista dagen på lovet och solen lyser. Tråkigt att jag inte hinner gå ut och jäsa lite. Har packat i det mesta nu och jag kommer väl ha mest packning av alla fast det inte ens är jag som ska tävla. Är man tonårstjej så är man. Bussen går från resecentrum klockan två och vi skulle vara framme i Umeå mellan 19-20 någon gång. Så det blir en rätt så lång bussfärd. Fast det kommer säkert gå bra, en gosig kudde, en grym bok, bra musik på mobilen, en pratglad Vickan, trevliga smsoffer och godis. Det ser ut som att det kommer gå riktigt bra? ;)

I morgon ska Vickan hoppa längd och springa 60m, positiva tankar ska det vara! På söndag har vi inget att göra så vi får roa oss själva helt enkelt! Förmodligen kommer vi peppa våra små vänner som är nervösa när vi är cool lugn, höhö.

Kommer hem sent på söndag kväll och då är det snabbt ner i kojjan och upp dagen efter för att åka till skolan. Inte trevligt att lovet är slut, men mycket trevligt är det att få träffa Agnes och Sofia igen! Jag känner mig ganska utvilad men jag vet att jag kommer orka 14 skoldagar till. Hoppas att det mesta av all snö har försvunnit tills dess. Men jag tyckte jag hörde att det skulle komma en kallfront till veckan och det gillas INTE. Det gäller väl att se det positiva i det också, om det nu finns något :D 

Nu ska jag packa ihop det allra allra sista.
Önska oss lycka till!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: agge

Lycka till! :)



14 skoldagar bara? Det är väl 3 veckor innan påsklovet? ;) <3

2010-03-12 @ 15:56:00
Postat av: toowe

den här veckan går vi fem, nästa är det fem och nästa ändå är bara fyra ;)

2010-03-15 @ 08:34:09
Postat av: agge

Haha jaha du menade så;)

2010-03-15 @ 18:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0