Tung dag

Sitter på svenskan nu och gör inte ett skit, vill bara ta halv fyra bussen men jag vågar inte fråga om jag får gå tidigare...feg som man är. Får ta den fyrajävlabussen.

Det här kanske är den värsta dagen i mitt liv. Allt är piss och rakt åt helvete. Vad kan det vara för mening med allt det här? Allting har väl en mening, eller hur? Men med det här ser jag ingenting. Allt är mitt fel och jag vet inte hur jag ska göra för att fixa det, för ingenting känns rätt. Varför försöker jag göra något som jag vet inte är rätt? Jag vet absolut ingenting nu. Det gäller att gå efter magkänslan, eller ännu bättre hjärtat, så kommer allt det här vara över och allt vara bra igen innan jag har hunnit blinka.

Du är det enda som betyder något! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0