torsdag kl 10.15

Försöker skriva lite på vår nya uppgift men jag har inte alls ork till det idag och förmodligen inte på hela veckan. Längtar som fasen till helgen så att jag får vila upp mig lite. Känner att jag inte är på det bästa humöret, men det gäller att försöka vara glad ändå...försöka iaf ;)

Efter skolan ska jag och Agnes följa med Sofia hem och ha Mary Kay party! Shoho!! Kul att vi gör något på fritiden någon gång tycker ja :D Eftersom vi aldrig gör det. Pappi kommer och hämtar mig 16.20 och sen ska jag nog hem och mysa hos syster Karos om inte hela tjocka släkten är där! 

I helgen ska jag umgås med min underbara pojkvän som jag saknar nå otroligt! Har inte träffat honom på en vecka och det känns verkligen. Man är inte lika glad då. Men i helgen kommer jag i alla fall vara glad nu när jag har saknat honom som är en galning. Idag är det precis ett år sedan jag gick och var nervös på grund av att jag skulle vara med honom för första gången! Det är precis ett år sedan jag blev helt galet kär. Och jag är lika galet förälskad i honom som jag var då, om inte mer! Han är världens bästa! Jag älskar MIN MIN MIN Andreas <3

Nä nu ska jag skriva 10 min till. 
Ha det gött! 

Kommentarer
Postat av: Mona

Nu är det ju bara några timmar til helg, mys på som attan och krama om DIN Andreas från mig. Kramiz.

2010-03-18 @ 16:44:23
Postat av: toowe

Ja jag ska krama han så hårt att han nästan går sönder :D Kraam!

2010-03-18 @ 18:27:33
Postat av: soffan

men de sa du inte tuppen ;) ett år, shit vad tiden går :)

2010-03-18 @ 21:51:09
Postat av: Tuppentoowe

Kommer aldrig glömma när hela tjejligan gick över vägen! Då trodde jag seriöst att jorden skulle gå under. Jag skäämdes så otroligt mycket :D HAHAHA, det var tider de!

2010-03-19 @ 08:28:01
Postat av: Mona

Han har tur grabben som har en så go tjej som dig.

2010-03-19 @ 18:47:53
Postat av: Mona

Han har tur grabben som har en så go tjej som dig. Kramizen.

2010-03-19 @ 18:50:00
Postat av: Mona

Så haka haka haka haka det upp sig ;-)

2010-03-19 @ 18:52:20
Postat av: toowis

Eller så är det jag som har tur som har en sån go kille som han ;D bamsekram!

2010-03-19 @ 19:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0