Toowis = OTROLIGT nöjd

Ni ska alla veta att jag är grymt lättad. Jag fick VG på slutprovet i matten och jag har nog aldrig varit stoltare över mig själv. Jag förtjänar väl att få skriva det, eller hur? Blev otroligt chockad när jag fick se VG:t för det kändes absolut inte så bra när jag gjorde provet. Är någon med mig eller? För det känns helt magiskt att jag fick VG. Tänk om Johan kunde vara riktigt snäll och ge mig VG i kursen, hoppas hoppas hoppas! Snällla Johan ge mig ett VG! Nu kommer jag orka hela veckan utan problem, tack käre matteprov!

Som nu alla kan se så är jag hur glad som helt och det är väldigt svårt att fokusera på svenskaprovet nu. Därför skriver jag lite nu och hoppas på att min överskottsenergi ska gå över.

Dagen har i stortsätt varit grym och jag hoppas verkligen att det blir flera ljusa dagar framöver :)
Imorgon slutar jag tolv och det gör hela veckan säger jag. Då är det rehab och arbetsmiljö och säkerhet som gäller i morgon och det lär jag ju orkar? OJA speciellt efter denna fantastiska dag!

Nä nu tycker jag att svenskan börjar bli viktigare.
Ha det bäst, önskar en otroligt nöjd Toowis!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jättegrattis, du är hur duktig som helst. Kram

2010-03-03 @ 10:58:22
Postat av: SnyggRöven

GRATTIS ÄLSKLING! du är tammefan BÄST!! <3

2010-03-03 @ 18:33:11
Postat av: Toowe

Tack så mycket :D

2010-03-04 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0