Snart lov!

Sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så att jag får åka till stan och gå där i min ensamhet i ca 45 minuter. Börjar bli nervös för provet nu...känner mig inte alls redo för att göra ett prov idag. Fast det är alltid skönt att bli klar med skiten. Efter jag har gjort provet ska jag hem till Andreas. I morgon har vi varit tillsammans i ett underbart år, så grattis på oss :)  

Jag räknar bara timmarna tills det ska bli lov. Ska bli så skönt att vila ifrån allt och jag kanske till och med tar en tripp härifrån, till min syster Ronja. Fast då blir det en dag eftersom att hon går i skolan och jag vill inte sitta ensam i hennes lägenhet en hel dag av mitt lov ;D

Men innan lovet måste jag ta mig igenom tre timmars trafikantkunskap idag och fyra timmar på cfl i morgon. Det lär jag då klara, annars vet inte jag vad det är för fel. 

Ha det så bra!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0