sex timmars plugg = hungrig mage

Vaknade att av att jag hade en förjävla magvärk så det blev en tidig helg för min del. Bäddade ner mig i soffan och vilade fram till klockan tolv då jag bara var tvungen att skriva på uppgiften, LITE skulle jag skriva. Nu har jag suttit i sex timmar och skrivit klart skiten. SEX jävla timmar och min rygg värker som aldrig förr, hur var det nu med ergonomin? Magen är i alla fall bättre och jag känner äntligen mig hungrig! Ska mikra på en felixpizza!

Ikväll ska jag heja på Snygg-Mattias, vinner han inte kommer jag skrika av illska. Mamma har varit så snäll och köpt chips åt mig också. Man känner sig väldigt älskad när man är lite dålig, det är ju både bra och dåligt. Det är alltid bra med lite extra kärlek och man mår alltid så bra av det. Det dåliga är att man alltid önskar att man var sjuk, haha :D 

Nä nu måste jkag faktiskt få resa på mig innan jag får trycksår eller någon annan skada. ;)
Ha en underbart trevlig fredag! 

jag älskar dig så otroligt mycket, jag kan inte hjälpa det.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0